Colaboración con Revista Patronatului Român

Managementul calității


“Managementul calității”, prima temă abordată în noua serie de emisiuni – videopodcasturi difuzate online atât pe pagina social media cât și pe canalul de Youtube asociate revistei noastre.

Invitată pentru a prezenta acest concept: Adina Tarry, mentor, consultant internațional de business, coach și psiholog de afaceri; autor și lector; Director Non Executiv European Mentoring and Coaching Council România.

Ce este de fapt managementul calității?

“Managementul calității este o funcție esențială din orice afacere oricât de mică sau oricât de mare ar fi, care, din păcate, este o funcție care nu este bine înțeleasă. Înțelegerea imediată este că noi controlăm calitatea unui produs sau a unui serviciu și, într-adevăr, putem să facem și asta, dar acest lucru se face la sfârșitul procesului de afaceri, atunci când produsul sau serviciul a fost deja creat și pus pe piață. În realitate, managementul calității este ceva complet deosebit.

În mod paradoxal, managementul calității este defapt foarte mult alăturat de concept psihologice, și anume înseamnă a gira și a livra anumite lucruri în legătură cu niște așteptări.” arată Adina Tarry.

Cititi mai multe aici: https://revistapatronatuluiroman.ro/managementul-calitatii/

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Follow by Email
YouTube
YouTube
LinkedIn
LinkedIn
Share